BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS

Monday, July 19, 2010

Tin Plate Signage

Salam.Kali ni nak upload Signage Tin Plate la pulak.No where near  otai signboard Malaya ,bro daud  punya  koleksi tapi something is better than nothing kan.Jom kita lihat 2 signages rokok yang popular pada zaman dahulukala.

Sebelah kiri tu rokok jenama torchlight yang tersohor dan sebelah  players navycut.Yang nampak macam "peta" topografi pada permukaan signage navecut tu bukan aper, kertas minyak, bersihkan dengan air aje, kertas minyak tu akan tanggal dan signage akan nampak dengan jelas.Kertas minyak tu digunakan untuk melindungi signage daripada terkena kesan calar apabila diletakkan bertindih-tindih semasa nak supply pada dealer.Baru-baru ini ada terjumpa enamel signage navycut sebiji macam tin signage ni, tapi sayang, owner telah potong 4! Adus!!Takde rezeki lah tu.I will move on.
Slot porselin kali ni small items aje.Tu pun untuk lengkapkan set aje.Mari kita lihat.

1unit -mangkuk 6 inci maple leaf .condition baik.

sebelah kanan tu kekwa merah-chinese teacup,tinggi dalam 2 inci dan lebar 2.5 inci dan sebelah kiri tu miniture water pitcher atau jug, motif bunga rose dengan ketinggian 2.5 inci juga.Both items dalam keadaan baik.Orait, untuk apa -apa maklumat tambahan boleh hubungi saya di talian 017-5232979.Tq.

0 comments: